.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات نماینده ساری در مورد فرد معترض به احمدی‌نژاد
وي توهین به رئیس جمهوری در مراسم سالگرد مرحوم کردان را عملی زشت دانست و با بیان اینکه فرد توهین کننده حدود ۱۷ ماه است که حقوقی از نساجی مازنداران دریافت نکرده بود، گفت: اگر فضای نقد در جامعه در رسانه‌ها آزاد شود، مردم نیز از تخلیه درونی پرهیز می کنند

نماینده مردم ساری در مجلس توهین به رئیس جمهوری در مراسم سالگرد مرحوم کردان را عملی زشت دانست و با بیان اینکه فرد توهین کننده حدود ۱۷ ماه است که حقوقی از نساجی مازنداران دریافت نکرده بود، گفت: اگر فضای نقد در جامعه در رسانه‌ها آزاد شود، مردم نیز از تخلیه درونی پرهیز می کنند.

سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، دررابطه با پرتاب کفش به رئیس جمهوردرمراسم سالگرد مرحوم کردان که امروز یکشنبه ۲۱ آذر در ساری برگزار شد، گفت: این فرد کارگر کارخانه نساجی مازنداران بود که حدود ۱۷ ماه است حقوقی دریافت نکرده است.

نماینده مردم ساری درمجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه از نزدیک شاهد اتفاق امروز بودم، افزود: این اتفاق البته سابقه داشته و همین فرد در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی، همین عمل را انجام داده بود.

نساجی مازنداران سالهای زیادی است با مشکل مواجه است

وی ادامه داد: درواقع نساجی مازنداران سالها است که درگیرمشکلات فراوانی است و کارگران این کارخانه از همان زمان دولت خاتمی درگیر مشکلاتی مالی بودند و ماه‌ها بدون حقوق می ماندند.


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با انتقاد ازاینکه به مشکلات کارخانه نساجی مازنداران رسیدگی نمی شود، توهین به رئیس جمهور را عملی زشت دانست و با تاکید بر اینکه اعتراض به مسئولان باید شکل قانونمندی به خود بگیرد گفت: اگرفضای نقد در در رسانه ها آزاد شود، شاهد این ماجراها نخواهیم بود.

کیاسری با تاکید براینکه رسانه‌ها باید نقد در جامعه را جدی تربگیرند، تشریح کرد: نقد توسط رسانه ها جامعه را از فشارهای درونی کم و خالی می کند و مردم متوجه می شوند که تریبونی برای بیان مشکلات آنها وجود دارد.

پذیرش نقد برای مسئولان کشورکمی سخت شده است


نماینده مردم ساری با بیان اینکه متاسفانه پذیرش نقد برای مسئولان کشورکمی سخت شده است، تصریح کرد:اگر پذیرش نقد برای مسئولان و حتی مردم آسان شود، رسانه‌ها هم از ظرفیت‌های انتقادی استفاده می کنند، درست مثل زمانی که مجله گل آقا منتشر و در قالب طنز به برخی از مشکلات پرداخته می شد و درنتیجه بخشی از فشارهای درونی مردم تخلیه می شد.

تا وقتی رسانه‌ها نقد نمی کنند، مردم به جای رسانه ها خود را تخلیه می کنند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در خود استان ساری هم به درخواست کارگران نساجی مازندران ظاهرا رسیدگی نشده است، تصریح کرد: شاید کارگران این کارخانه احساس می کنند که صدای آنها به گوش مسئولان نمی رسد، بنابراین اگر اطلاع رسانی توسط رسانه‌ها در مورد مشکلات مردم شود، مردم هم از این اعمال پرهیز می کنند.

وی با ابرازبی اطلاعی ازاینکه این فرد هم اکنون در بازداشت به سر می برد یا خیر، گفت: البته در همان زمان نیز، مردم در واکنش به این توهین، به سمت وی هجوم بردند و در حمایت از رئیس دولت شعار دادند.

کیاسری با اعلام اینکه در زمان دولت خاتمی نیز با این فرد برخورد صورت گرفته بود، گفت: این بار نیز انتظار این است که کارشناسان انتظامی همه علل و عوامل آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهند.

محمود احمدی نژاد رییس جمهور که صبح امروز دوشنبه برای افتتاح چند طرح مسکن مهر و سخنرانی در مراسم سالگرد درگذشت مرحوم کردان به ساری سفر کرده بود، حین سخنرانی خود با توهین یکی از کارگران کارخانه نساجی مازندران و پرتاب کفش از سوی این فرد مواجه شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 آذر 1390
مشکل زمان خاتمی هم بود زمان هاشمی هم بود ولی مااینقدر به فلاکت نیفتاده بودیم یادم میاید همزمان باامدن خاتمی شرکت یکجاسه نماه ازحقوقمان راپرداخت کردولی درپی سفا اول اقای احمدی نژاد حتی یک نصفه حقوق هم به ماپرداخت نشد!وقتی علت را ازفرمانداروقت اقای قلی زاده جویا شدیم گفت:دولت نهم برخلاف دولتهای قبلی قراراست مشکلات شما رازیربنائی حل کند تاحتی یکماه هم دیگر حقوق معوقه طلب نداشته باشید!!ماشاءالله ببینید چه کارزیربنائی انجام شده زیاد حقوق معوقه طلب نداریم 17ماه که چیزی نیست خدا اینده رابخیر کندکه نمیدانیم بخاطر این کارهای زیربنائی معوقات ما چقدردیگر می خواهدرشد کند!ایااصلا عمر ماقد میدهد ؟یا اینکه قلبمان مثل چرخ زندگیمان ازحرکت وا میماند
abd 22 آذر 1390
آقای نماینده!
توجیه شما بدتر از این حرکت است چراکه ادعای حقوق نگرفتن این فرد هم دروغ از آب در آمد.
بروید برای مازندران اعاده حیثیت کنید!
2000 22 آذر 1390
کار این متعرض از نظر عرف وقانون صد در صد محکوم است اما باید فضای نقد در جامعه برای همه فراهم باشد
نا شناس 22 آذر 1390
پس استاندار چی گفته که این فرد کارگر نساجی نبوده است!؟
ایشون خودشون ماشاالله اصل انتقاد و نماد انتقاد هستند .نه اصلاً خود انتقاد بهتره
نا شناس 23 آذر 1390
اقاي شجاعي مقصر اصلي شمائيد كارگران 17ماه حقوق نگرفتند.شما دنبال حقوق مادام العمر بوديد .حالا گير دادي به يك كارگر بدبخت .اگر تو 17ماه حقوق نگيري جكار ميكني البته شما وضعتان.................
نا شناس 23 آذر 1390
آقاي شجاعي بيليد ايندفعه نماينده قائمشهر شويد تا بداد اين قشر زحمتكش برسيد البته اگه رعيت نياد
نا شناس 23 آذر 1390
حرف کی راست هست؟؟؟!!!
کی درست میگه؟؟
واقعاً مردم هم ماندن بالاخره کی باید پاسخ این کم کاریها و بی توجهی به مردم بالاخص قشر کارگر را بدهد
نا شناس 23 آذر 1390
من نمي دونم آقايان ادياني و اكبري كجان ؟! احتمالا يه جاي گرم و نرمي حضور دارند كه صداشون در نمي آد . من مي گم آقاي اكبري (حاج عزت خودمون )كه مي فرمودن من نساجي را دوباره سازي (Reconstruction) ميكنم و ال مكنم و بل مي كنم در جوابشون بايد بگم كه حاج آقا شما يا از اقتصاد هيچ چيز نمي دوني يا مي خواي سر مردم شيره بمالي وگرنه اگر من جاي شما بودم با توجه به بلايي كه چين سر اقتصاد جهان به خصوص صنعت نساجي آورد ، نساجي قائم شهر را خورد خورد تبديل به يك صنعت ديگر مي كردم و اينگونه با جذب سرمايه گذار و رونق صنايع ديگر در اين شهر دل اين مردم را به دست مي آوردم . حالا يه شعار انتخاباتي مي خوام به شما ياد بدم براي اينكه بتونيد راي بياريد ، بفرمائيد " مردم قائم شهر يك فرصت ديگر به من بدهند تا نساجي را تبديل به يك صنعت ديگر و مركز اشتغالزايي شما جوانان بكنم ."
نا شناس 23 آذر 1390
شكم سير چه خبر از شكم گرسنه دارد.كسي كه حقوق مادام العمر امضا ميكند.مخواهد براي مردم دل بسوزاند. مردم به كي دل خوش كنند ..به تو وامثال تو
نننننننننن 23 آذر 1390
از 300000000000000000000000 تومان چه خبر؟
به داد مردم برسيد...............
نا شناس 23 آذر 1390
شجاعی عزیز شما می توانستید جلسه ای خیلی محترمانه تر از این برگزار کنید ولی نکردید برای ما مشخص نشد شما دنبال چه چیزی بودید احتمالا تبلیغات بود
نا شناس 23 آذر 1390
آقای شجاعی شما دوست واقعی کردان نیستید چون در مراسم مرحوم دامادی و مرحوم مهندس سلیم بهرامی خیلی آبرومندانه برگزار می شود نمی دانم چرا برای این مراسم که یک تذکره است چرا باید اینهمه ستاد ارتحال و تبلیغ در صدا و سیما و ..... و پیامد آن هم می شود این.....
نا شناس 23 آذر 1390
شجاعی عزیز تا الآن لاریجانی خوب بود و شما از ایشان به نیکی یاد می کردید حالا لاریجانی شده در خیمه مخالف امام حسین؟
نا شناس 23 آذر 1390
آقای اقتصاددان که از اکبری ایراد می گیری!
بقیه کشورها که صنعت نساجی دارند چی کار می کنند؟ چون چین هست بقیه باید برن بمیرن؟ همین بغل گوشت ترکیه را نمی بینی که رده اول نساجی در دنیا را دارد؟ چین فقط برای ما هست و برای اونها نیست؟ نکنه شما هم می خوای زمینهای نساجی را بخری و تبدیل به احسنش کنی؟ این حرفها یعنی فریب مردم نه اون چیزهایی که اکبری میگه. در ضمن هروقت مشکل اشتغال همه جوانان حل شد برو به اکبری پیشنهاد تغییر شعار بده.
قائمشهری 23 آذر 1390
آقای شجاعی به جای اینکه بخواد این کار زشت رو از گردن همشهری هاش بگیره و قائمشهر را محکوم کنه، بره یه فکری برای حقوق مادام العمر سیاسی اش بکنه! این کار زشت برای همیشه به حساب ساری نوشته شده.
سعید باهو 23 آذر 1390
آن زمانی که همین کارگران در خیابانها بدون مجوز شعار مرگ بر اکبری سر میدادند مسولین استان و شهر تماشا میکردند و خوشحال میشدند
اکبری هم خدایی دارد و اینجوری آنها را میگیرد

اگر کار این کارگر برای رئیس جمهور زشت بود نسبت به اکبری هم زشت بود ..چطور اونموقع چیزی نمیگفتند ؟
حالا بخورید نوش جونتون...خدایا ترا شکر
اکبری نماینده ای است که در استان نظیر ندارد ...30 سال خدمت کرده یه ماشین زیر پاش نیست ..
اما رعیت دو دوره اومده تلیاردر شده
نا شناس 23 آذر 1390
دکتر یوسف نژاد باید به داد نساجی برسد همانطور که مشکل بیمه کارگزارهای مخابرات را برطرف کرد خدا برادر شهیدت را با امام حسین همنشین نماید
سعید باهو 23 آذر 1390
جناب مدیر
شما بهترین سانسورچی هستید که من تو عمرم دیدم
بخور عزیزم
این نون سانسور حلالت باشه !!

گفتن حقیقت شجاعت میخواهد که شماها ندارید...بخور عزیزم .بخور ..
اون دنیا را کی دیده ..همه چی همینجاست ...اما حقیقت اینجا نیست ..حقیقت را خداوند در دل مردم روشن کرد ...بخور نوش جونت ...بی خیال آخرت...
دو دستی بچسب به این ریسمان سانسور و دروغ که از دستت میگیرن
نا شناس 24 آذر 1390
آقای شجاعی همین شما در صدا وسیما برای آقای(ف) چند سال تمدید گرفتید که بازنشسته نشود ( الان در آموزش و پرورش ناحیه 1 بیشترین دریافتی را دارد ) پس اینهمه جوان که در خانه بنده سه نر هستند باید کجا برند کار بگیرند؟ خدا کند همان شعارهایی که می دادی عمل کرده باشی ولی ما جز پ از شما چیزی ندیدیم
نا شناس 24 آذر 1390
شما بهتر است دنبال كاشتن آدم هاي خودت در ادارات باشي لطفا در مسائل كارگري دخالت نكن.هنوز مردم ساري شما را نشناختن برادر خانومتان را در فني و حرفه اي كاشتي كه تاكنون هيچ كس نديده او نماز بخواند .اين كار زشت است يا آن كار
==== 24 آذر 1390
بالخره دم خروس قبول کنیم یا قسم حضرت عباس رو .یا استاندار دروغ میگه و اطلاع کافی نداره یا آقای شجاعی نماینده ساری تکلیف مردم رو معلوم کنید.
كارشناس ارشد مديريت از سوادكوه 24 آذر 1390
من روي سخنم با اون آقاييه كه گفته "آقای اقتصاددان که از اکبری ایراد می گیری!" عزيز من به اين چند نكته توجه كن :
اول اينكه تركيه هر نوع پارچه اي توليد نمي كنه (البته بصورت رقابتي ) و فقط در توليد پارچه هاي لي و كتان كه اون هم صاحب برنده ( خوب دقت كن داراي برند هست ) يعني مشترياي طبقه متوسط رو به بالا داره.
2- تركيه كشوري توريست پذيره و سالهاست اروپائييها آخر هفته شونو در تركيه مي گذرونن و همين مسئله در تقويت بازار برند لباسهاي جوان پسندش تاثير به سزايي گذاشته .
3- حالا شما اسم تركيه را ياد گرفتي بهتره بهت بگم ايتاليا و خود امريكا بعضي از شركتهاي توليد پوشاكشون داراي مارك معتبر هستند و مشترياي ثابت دارند مثل بيژن در امريكا
4- ممكنه اين سوال برات به وجود بياد كه بگوئي مگر برند را چه كسي مي سازد همين ماها هستيم كه بايد شهرمونو و كشورمونو تقويت كنيم . بهتره به شما بگويم كه مسائل بسيار زيادي روي اين قضيه تاثير گذارند من جمله اقتصاد سياسي كشورها .
5- چين ارزانترين نيروي كار دنيارو داره وهمين مساله به پائين بودن قيمت تمام شده كالاها حتي بسيار ارزانتر از توليد داخل به دست مصرف كننده مي رسونه آيا كارگر نساجي قائم شهر حاضره با دستمزد چيني در ايران كار كنه؟
6- دوست دارم اين نكته را در اخر متذكر بشوم كه شركتها و در واقع توليد در يك كشور بايد سود داشته باشد يا سود اقتصادي كه مديرانش را به ادامه كار تشويق كند يا سود سياسي كه حاكمان صرفا به توليد آن كالا در داخل مي انديشند نه به سود اقتصاديش و يا سود اجتماعي دارد كه در اين صورت دولت براي تامينن اقتصادي هر چند ضعيف مردم يك منطقه فقط به بقاي آن صنعت كمك ميكند نه بيشتر كه نساجي مازندران جزو آخرين دسته است پس در اين صورت اين مسئولان محلي هستند كه تصميم ميگيرند آن صنعت در ان منطقه بماند يا نه يا تبديل به صنعتي ديگر شود و يا غيره
* علي اي حال نكات بالا خلاصه اي از مسائل كلان موجود در بحران نساجي قائمشهر بود كه به جرات مي توان پيرامون اين موضوع يك كتاب نوشت
"حق دادني نيست ، گرفتنيست "
نا شناس 24 آذر 1390
اكبري از 3000000000000000 چه خبر ؟
نا شناس 24 آذر 1390
شجاعی باید برود در رادیو تلوزیون برای خودش پستی دست و پا کند باین سخنرانی های که در مجلس کرد و یا اینکه موافق و مخالف هایی که بود نشان داد نمی تواند یک نماینده واقعی باشد برادر من شما که نظرات منو نمی زنید
نا شناس 24 آذر 1390
آقایانی که از دکتر شجاعی انتقاد می کنید ایشان در سه سال حضور در مجلس عضو کمسیون تلفیق بودند بنا بر این نماینده قابلی بودند که در این کمسیون حضور داشتند
نا شناس 24 آذر 1390
زنده باد یوسف نژاد
نا شناس 24 آذر 1390
شجاعی حامی طبقه محروم است البته اگر همه محرومان از اطرافیانش باشند هیچ کاری برای ساری نکرد باید به سوالات زیادی از ما جواب دهد خیلی شعار داد جز جدایی میاندرود که از شعارهای او بو هیچکدام دیگر عملی نشد
نا شناس 24 آذر 1390
اون ماشینی که شجاعی سوار بر آن است و به اینجا و آنجا می رود باید هم برود حقوق مادام العمر را برای خود به رای بگذارد و همکارانش هم مانند او به آ رای دهند قسم می خورم روزی رهبرمان این موضوع را برای نمایندگان جدید بازگو خواهد کرد و آنان را از این کارها بر حذر خواهد داشت
نا شناس 24 آذر 1390
این جملات ؛تبلیغاتی بیش نیست.فعلا تمام کشاورزان و تولید کنندگان فقط دارن ضرر می دن.
نا شناس 25 آذر 1390
اگه از نظر اين شخص خاتمي واحمدي نژاد برابرند واي بحال اصولگرايي وواي بحال احمدي نژ‍اد.
نا شناس 25 آذر 1390
شجاعی عزیز آیا در مراسم سالگرد خرما پخش می کنند یا روزنامه (د ا د م ا ب) ما همه طیف هادر ساری به ایشان ارادت داشته و داریم اما از ایشان بهره برداری سیاسی نمی کنیم دوستانه به شما و دوستانتان نصیحت می کنم که آبروی این مرد شریف را اینگونه نبرید . آقای شجاعی شما مدیون لاریجانی هستید اگر یک سیاستمدار بودید هرگز در زمین مقبل بازی نمی کردید به نظر من شماها به لاریجانی جفا کردید ولی ایشان همیشه به شما لطف کردند و در ورود شما به مجلس کمک کردند
نا شناس 25 آذر 1390
احمدی نژاد خیلی برای این مملکت زحمت کشیده ولی آقای شجاعی بجز به منافع خود به هیچ چیز دیگر فکر نمی کند شما در همین مجموعه ایشان نگاه کنید رئیس دفتر او علنا می آید در آموزش و پرورش هر که را که خواست بر می دارد و هر که را خواست مدیر می کند رئیس اداره آقای (ف) در اختیار اوست رئیس دفتر ایشان حتی یک روز جبهه را تجربه نکرد آنوقت الآن شده همه کاره این شهر برای خودم متاسفم امیدوارم آقای امیری که اجمالا در ایم مجموعه مقبول است یک فکری بحال ما قشر فرهنگی بسیجی بکند . الآن فهمیدیم که نماینده انتخاب بکنیم تا برای یک سری افراد قدرت ایجاد کند و ...... جناب آقای شجاعی شما که همشهری ما هستید آیا می دانید مجموعه شما در آموزش و پرورش چکار می کنند؟ ترا بخدا حد اقل از آقای امیری بپرسید و حتما به شما خواهد گفت که دخالتهای بی روا از طرف مجموعه شما صورت می گیرد . آیا از خود هیچ پرسیدید جداکردن مجموعه فرهنگی جامعه خسارت جبران ناپذیری به جامعه خواهد زد؟ پیشنهاد می کنم شما خودتان به آموزش و پرورش بیائید و به درد و دل ما گوش کنید. ما کسانی هستیم که اولا رهبرمان را تا پای جان حمایت می کنیم و در جبهه ها هم حضور داشتیم الآن هم بعنوان بسیجی فرهنگی تا پای جان از انقلابمان حمایت می کنیماز شمال نیوز هم کمال تشکر را می کنیم که حرف ما را به شما منتقل می کند جالب اینجاست که عزیزان شما شاید آبرویتان هم برایشان اهمیت ندارد فقط به فکر آقازاده های خود و دسته های خود هستند.
نا شناس 25 آذر 1390
نماینده محترم منظورشون اینست که ما ساروی ها هیچ مشکلی نداریم و همه جوانان ما مشغول به کار هستند و قائمشهر بیکار زیاد داره و این آقا اومد و این کار ناشایست را کرد بنده این کار را از اساس ناشایست می دانم حالا این آقا از ارازل بوده یا بیکار بوده کاری با آن ندارم شما چرا میآی در مصاحبه اینجوری حرف میزنی آقا ما در همین ساری که مرکز استان است می تونیم خیلی کار کنیم شما رو بخدا اینقدر حرف نزنید و نامه به این اداره و اون اداره ندید بیائید برای این مردم کار کنید اگر نمی توانید شهامت داشته باشید و کنار بکشید . آقای شجاعی شما بجای این حرفها بیائید و در شمال نیوز اطلاع رسانی کنید و بدون هیچ هزینه( که در مسجد صاحب الزمان کردید و هزینه کردید) و در مقابل ما هم نظر بدیم و
نا شناس 26 آذر 1390
شما عزیزان هر چه بر علیه ایشان بنویسید نمی توانید توانمندی های ایشان را کتمان کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.